Some films are missing, can someone add them please
- Lettres de l’au-delà (letters from the beyond) Lettres de l’au-delà — The Movie Database (TMDB)
- La part du soupçon (inside suspicion) La Part du soupçon (TV Series 2019-2019) — The Movie Database (TMDB)
- The dyatlov mystery : unexplained massacre The Dyatlov Mystery: Unexplained Massacre — The Movie Database (TMDB)
- Belle-fille Belle Fille (2020) — The Movie Database (TMDB)
- La prochaine fois je viserai le coeur La prochaine fois je viserai le cœur (2014) — The Movie Database (TMDB)
- Bénie soit sixtine Bénie soit Sixtine (2024) — The Movie Database (TMDB)
- Les bois maudits (the cursed woods) Les Bois maudits (2021) — The Movie Database (TMDB)
- The body The Body (2019) — The Movie Database (TMDB)
- L’affaire Jeanne d’Arc L'affaire Jeanne d'Arc (2023) — The Movie Database (TMDB)
- Sacrées sorcières (the witches) Sacrées Sorcières (2020) — The Movie Database (TMDB)
- Les visiteurs en amérique (just visiting) Les Visiteurs en Amérique (2001) — The Movie Database (TMDB)
- Full metal alchemist: l’étoile sacrée de Milos Fullmetal Alchemist : L'Étoile Sacrée de Milos (2011) — The Movie Database (TMDB)
- Full metal alchemist: le vengeance de Scar Fullmetal Alchemist : La vengeance de Scar — The Movie Database (TMDB)
- Cherchez la femme Cherchez La Femme (2017) — The Movie Database (TMDB)
- Dévoilées Dévoilées (2018) — The Movie Database (TMDB)
- Docteur? (doctor?) Docteur ? (2019) — The Movie Database (TMDB)
- Persona 4 the animation - the factor of hope Persona 4: The Animation -The Factor of Hope- (2012) — The Movie Database (TMDB)
- Joli joli Joli Joli (2024) — The Movie Database (TMDB)
- Auschwitz Auschwitz (2011) — The Movie Database (TMDB)
- Soeurs d’armes Sœurs d'armes (2019) — The Movie Database (TMDB)
- La traque des nazis La Traque des nazis (2007) — The Movie Database (TMDB)
- Sympathie pour le diable Sympathie pour le diable (2019) — The Movie Database (TMDB)
- L’avocat de la terreur L'avocat de la terreur (2007) — The Movie Database (TMDB)
- Je n’avais que le néant : “Shoah” par Lanzmann Je n'avais que le néant : "Shoah" par Lanzmann (2025) — The Movie Database (TMDB)
- Jusqu’à la garde (custody) Jusqu'à la garde (2018) — The Movie Database (TMDB)
- Jeffrey Dahmer: confessions of a serial killer Jeffrey Dahmer: Confessions of a Serial Killer (2012) — The Movie Database (TMDB)
- Serial killer, autopsie d’une fascination Serial killer, autopsie d'une fascination (2023) — The Movie Database (TMDB)
- L’enfer L'Enfer (1994) — The Movie Database (TMDB)
I know it’s a lot, sorry ^^’